SeLaMaT DaTaNg ke BLog ButTerFly_GurL87

Sinopsis Buruk

Mari berkenalan dengan watak-watak kesayangan dalam cerita Buruk ni, dan ketahui ringkasan ceritanya....














Sinopsis Buruk
Genre: komedi dan romantik


Kisah tentang seorang gadis bernama Fiona Natasha, yang buruk pada luaran namun cantik di dalaman. Dirinya sering dipersenda oleh Sherry, yang cukup anti dengan dirinya. Kehadiran bos barunya, Badrul Amri telah menjadi penyelamatnya. Atas sikap bos yang prihatin membuatkan dirinya terbuai oleh perasaan cinta terhadap bosnyanya. Kehadiran kekasih bosnya yang cantik dan hot membuatkan dirinya tersedar dari lamunan. Dia berusaha menepis perasaan terhadap bosnya, namun atas permintaan dan rasa hormat dengan Ummi Kalsum, ibu kepada bosnya yang mahu melihat anaknya disatukan dengan dirinya. Dia akur dengan permintaan itu walaupun dia tahu dirinya bukan pilihan bosnya.

Perkahwinan yang diimpikan menjadi kenyatan, namun kenyataan menyakitkan kerana perkawinan mereka bukan berlandaskan cinta. Namun semuanya bertukar indah apabila suaminya dapat menerima dirinya. Bahagia menjelma sehingga kemunculan Adi, kawan sewaktu zaman sekolahnya muncul kembali menggugat rumahtangga mereka. Apakah motif Adi berbuat demikian dan berjayakah dia memusnahkan ikatan suci mereka?

2 komen:

sinichies_girl88 berkata...

best..bila nk smbung...huhu
ala ltk skjapdh la watak adi tu huhuhu
biar la fiona natasya ngn badrul amri tu bahagia smpai akir...hehehe

Tanpa Nama berkata...

sambung la best cite ni...

To Use A Smiley In Your Comment, Simply Add The Characters Beside Your Choosen Smiley To The Comment: :)) ;)) ;;) :D ;) :p :(( :) :( :X =(( :-o :-/ :-* :| 8-} :)] ~x( :-t b-( :-L x( =))

Catat Ulasan